På topp igen!

Ja, det är ju ett sådant där härligt meningslöst påstående som kan ändras på en sekund. Men för tillfället är allting verkligen jävligt bra. Nyår innebär förvisso jobb, men jag är hemma till kvart i elva och träffar vännerna sedan. Fyrverkerier blir det också; jag var ute och köpte en del i måndags och en kompis köpte också en stor mängd "leksaker" åt oss. Fint när vi är två som roas av sådant! =)
Sedan var jag och tränade idag för första gången på länge. Kanske har tappat något litet där, men det gick bra och jag är mer beslutsam än någonsin när det gäller att hålla det uppe. Jag ska nog skriva upp lite noggrannare vad jag gör och försöka "slå" tidigare resultat osv. Det är så man vinner i längden antar jag. Målet på 100 kg bänk står fortfarande kvar men det är nog långt dit. Mitt och Tommys vad gick nog åt skogen. Det var försten till målvikten eller den som vägde mest vid nyår som gällde. Förloraren fick köpa en flaska sprit. =) Men sedan fick vi reda på att man typ bara kan gå upp 2-3 kg om året med träning och kost så då gick det i stöpet direkt! Fast inte klagar vi för det, vi är ju hårda grabbar. ;)
Men ja, av något skäl har jag en väldigt bra dag idag. Förhoppningsvis fortsätter det i flera dagar framöver och ännu längre än så! Livet leker liksom. Pengarna är inte slut (för en gångs skull =P ) och jag längtar till min skidresa på sportlovet. Måste söka semester där...

Aja, kort och gott, för att citera Boromir ur Sagan om Ringen: "Today, life is good."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0