Wrap yourself around me...

Idag har varit en ovanligt bra dag! Visserligen fick jag släpa mig ur sängen vid tjugo i tio och vakna upp i duschen, men på det hela taget har det varit mycket bra. Och ja, tjugo i tio var jobbigt eftersom jag inte somnade igår kväll...
Kvällens roligaste var helt klart att öppna dörrarna igen för tre söta flickor som ville in till stan och festa. Jag var frestad att låta dem åka i hytten, men fan, tre stycken plus mig hade blivit trångt... =P Jag får börja med eller två kanske... De var väldigt tacksamma iaf och vinkade så glatt när jag släppte av dem vid slussen. Och där var det tågkontroll med ett gäng ordningsvakter så det blev också något utöver den vanliga körningen.
Kort sagt har jobbandet gått väldigt bra idag. Det är alltid roligast att jobba helgkvällar när alla ska ut och festa. Det är så.. glatt då. =)

Eh, det var något mer jag tänkte på... Jo, just det. Det var så typiskt det där. Igår kväll när jag hade lagt mig så började jag tänka på någon sak som enkelt hade kunnat hålla mig vaken ännu längre. Men det var en rolig grej så jag tänkte att jag skulle tänka på det idag när jag körde tåg... Först funderade jag på att skriva upp vad det var, men sedan tänkte jag att jag nog skulle komma ihåg det om jag bara ansträngde mig lite. Men nej, det gjorde jag inte. Så idag har jag tänkt på vad jag tänkte på igår som jag skulle tänka på i tåget idag. Skevt. Men tiden gick ju fort iaf. =)

Klart slut.

Kommentarer
Postat av: Christian

Det ska givetvis stå "börja med EN eller två".. Jag orkar inte logga in och rätta just nu. =P

2008-12-13 @ 12:09:15
URL: http://filurix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0