En grym helg!

Så var man hemma igen efter en oerhört skön helg ute på kompisens landställe! =D Det är svårslaget det där att verkligen komma bort från stan och slippa höra alla storstadsljud man annars har i bakgrunden jämt. Inget internet heller, inget sådant som kan dra till sig uppmärksamheten... Kort och gott har vi bara slappat och tagit det lugnt, även om det lugna kan ifrågasättas när det gäller att spela Singstar och Buzz-quiz. =) Hur som helst var det en verkligt bra helg.

Bada gjorde vi också, eller jag och en till i alla fall. De andra två badkrukorna ville inte ta sig ett kvällsdopp i värmen. =P Men kallt som satan var det, det ska påpekas! Fick använda min vackra, blå badmössa om inte annat. Riktigt fin är den, knyckt från ett hotells spaavdelning i Italien. =)

Imorgon är det tillbaka till jobbet och glassa där; har reserv hela dagen och med lite tur så slipper man jobba ihjäl sig, för det tänkte jag spara till tisdag. ^^ Har ett rätt långt pass då. Men det är lite sak samma, köra tåg som köra tåg, oavsett vilken linje man kör. Det är så man ska tänka tror jag. Börjar man fundera över det ena eller andra med linjerna så blir man lätt trött på hela grejen, men om det går att "koppla bort" att man sitter och gör samma sak hela tiden så kan det vara rätt behagligt. Skiner solen är det rentav ett bra jobb. =P

Nåja, jag tänkte bara titta in och slänga in en rad om helgen. Tack för en underbar sådan ska jag också säga! =D

Over'n'out...


Kommentarer
Postat av: Sanral

Gudförbjude uttrycket "over'n'out", min vän. ;)

2008-10-10 @ 18:06:57
Postat av: Christian

Du missar ju poängen med en blogg; det är ju en frisedel till att skriva vad man vill. :P

2008-10-11 @ 12:47:49
URL: http://filurix.blogg.se/
Postat av: koreanskan

hej snygging ;)

tack själv!

hehe.. du glömde kommentera de oerhört underbara yttrandena som gjordes av våra kära vänner vars namn börjar på M.. haha



kram kram

2008-10-15 @ 23:17:33
URL: http://koreanskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0