Märkligt kanhända, men kanske bra

Så var jag hemma från en veckas semester i Österrike. Det var skönt att vara borta från Sthlm och Sverige, men tro det eller ej så längtade jag faktiskt hem en del. Det är så mycket jag ska göra här hemma och jag vill sätta igång med det. Måla om i hallen, köpa ny soffa, fixa med annat och på samma gång hålla resten av livet i luften. Ansökningen till polishögskolan ska också ordnas. Men skam den som lider i onödan, sade den som sov på 400 Baileys-flaskor!
Resan i sig var det inget fel på emellertid. Det var en bra tripp även om jag saknade solen vi hade förra året; det blev bara en soldag och vinden låg på övriga dagar så att jag så gott som stannade i backen ned till liften. Lite irriterande med tanke på att det är så flackt där nere i Alperna...

För att gå vidare till den viktiga punkten funderar jag på att lägga ned den här bloggen nu. Det känns som att den har tjänat sitt syfte och förvisso väl, men jag undrar hur mycket mer jag kan få ut av den. Tro nu inte att jag väntar mig kommentarer som "nej, sluta inte" och liknande. Det blir dock på prov först och främst. Jag kanske bara har en sådan där svacka när man inte riktigt känner för att skriva något på bloggen! Man vet aldrig... Men som ett experiment ska jag således låta bli bloggen ett tag nu. Kanske får det mig att sitta mindre vid datorn och göra fler vettiga saker, även om jag tvivlar på det. =)

På återseende.


Kommentarer
Postat av: koreanskan

hmm.. funderingar på att lägga ner bloggen...

don't!!!



som författare/bloggare/diktare, så har man sina svackor.. när allt känns 'blahaa'...



jag tror inte att du kommer märka av den tid du bespar dig från datorn.. där kommer du att sitta ändå och kika från o till på mail eller dylikt..

å är du inte inne å bloggar, så lär du säkert finna ngt annat intressant när du är ute å surfar...



pausa du!

å känn av saknaden efter din blogg.. så ska du nog se att du får upp glöden för den igen!



puss å kramz

2009-03-21 @ 08:49:11
URL: http://koreanskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0