It's aaall goood....

Yep... Som vanligt är det en evighet sedan jag skrev något här, men jag känner inte för att ta bort bloggen som en del andra gör. Nej, bättre att ha den om den behövs. :)

Jag sitter just och lyssnar på lite musik och känner att livet är rätt bra faktiskt. Varför oroa sig, menar jag? Det är en hel massa saker som kunde löpa på lite smidigare, men det går liksom inte att oroa sig för just nu. Be happy, som de säger! :)
Det enda jag är lite kluven inför är vad jag ska göra med min framtid. Jag gick visst inte vidare till fystesten för polisen, vilket förvånade mig, men jag antar att de har sina skäl... :P Eller så var det någon "smart-ass" som tog min plats. ;) Nåja, jag är inte så grinig för det; jag skickar iväg en ansökan till nästa omgång för att inte stänga några dörrar, men jag har andra planer!
Just nu vill jag börja med den här utbildningen: http://www.vbu.se/toppmeny/yrkeshogskola/bryggeriteknik.4.4a39335611a7a51ea6a80003314.html Det är Bryggeriteknik! Hur - coolt - vore det inte att jobba med att brygga ÖL?! Är man ölnörd som jag så känns det som att det är himmelriket! Fast ölnörd låter ju inte så smickrande... "Connaisseur amateur" låter bättre, franskan har ju sin klang. ;) Jag tror jag fick det rätt i alla fall.

Så... Lägesrapporten verkar över. Jag har inte skrivit på mina texter på sistone, men det är ingen större förlust. Den här gången känner jag ingen panik över det; det kommer när det kommer. Jag har ett par bra saker att fila på så det ska nog fortsätta när rätt känsla och inspiration infinner sig. Idéerna finns!

Till then, laddies and ladies! ;)

Kommentarer
Postat av: Isabel

haha!

Bryggtekniker?!

Bra du hittat nått du tror du kommer gilla iaf! ;)

2010-05-10 @ 18:28:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0